Umiemy
Poznaj nasze kluczowe kompetencje i dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej organizacji, by wesprzeć realizację Waszych celów.
Strona główna » Umiemy
Kampanie społeczne
Tworzymy i realizujemy kampanie społeczne, które budują świadomość i promują równościowe wartości.
Jesteśmy zaangażowani w edukowanie i budowanie społeczeństwa opartego na zasadach równości i szacunku.
Specjalizujemy się w komunikacji na temat:
- przeciwdziałania wykluczeniu na rynku pracy,
- wyrównywania szans w biznesie,
- zdrowia psychicznego,
- przedsiębiorczości kobiet,
- sprawiedliwego podziału obowiązków domowych i opiekuńczych.
Dlaczego my?
Działamy w gronie doświadczonych ekspertów, tworząc swego rodzaju ThinkTank, co daje nam ogromne możliwości zarówno w fazie kreacji jak i komunikacji.
Każdego miesiąca poprzez własne media i konta na wszystkich najpopularniejszych platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, X, Youtube) trafiamy do kilkuset tysięcy osób.
Projekty realizujemy w trzech wymiarach (ogólnopolskim, instytucjonalnym i indywidualnym), co diametralnie zwiększa ich skuteczność.
4 500 000
odbiorców
średnie dotarcie kampanii w mediach
Nasze CV - Przykładowe kampanie
Na doświadczenie naszego zespołu składa się realizacja kampanii dedykowanych promocji przedsiębiorczości kobiet, walce ze stereotypami, czy edukacji finansowej i psychologicznej.
Kampania #ToNieUrlop
Kampania #ToNieUrlop ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat rzeczywistej wartości pracy podczas przerw macierzyńskich i rodzicielskich, co może przełożyć się na większe wsparcie mam i ojców ze strony społeczeństwa i instytucji publicznych oraz poprawę zdrowia psychicznego i fizycznego rodziców.
Drugim celem jest edukacja pracodawców, która ma pomóc w zwalczaniu stereotypów, mogących być powodem dyskryminacji kobiet i mężczyzn korzystających z urlopów rodzicielskich, a także zainspirować do wdrażania w firmach bardziej przyjaznych polityk rodzinnych i lepszego wsparcia dla pracowników – rodziców.
Postawą do stworzenia kampanii były wyniki ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego przez Socjolożki.pl. Kampanię wsparła Fundacja Share The Care z postulatem zmiany nazwy „zasiłku macierzyńskiego” na „zasiłek rodzicielski”.
Kampania #CozTąKasą
Kampania #CozTąKasą przybliżała spojrzenie i emocje Polaków oraz Polek na temat pieniędzy. Pokazywała, jak myślimy o pieniądzach i jak te myśli wpływają na relacje z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi i społeczeństwem.
Celem kampanii była otwarta rozmowa na temat finansów, ich wpływu na nasze życie oraz sposobów, w jakie można zabezpieczyć swoją sytuację finansową oraz przyszłość.
Kampania pokazywała, że edukacja finansowa to klucz do osiągnięcia sukcesu, niezależności i pełni życia, zmienia tabu w transparentną konwersację, a także daje praktyczne wskazówki i sprawdzone sposoby na finanse osobiste.
Kampania #NieOsądzaj
zwracała uwagę na istnienie nieświadomych uprzedzeń (ang. unconscious bias), które mogą prowadzić do dyskryminacji.
Działania miały za zadanie zainspirować organizacje do wprowadzania nowych standardów zatrudnienia oraz rozwoju pracowników eliminując krzywdzące przekonania.
W ramach kampanii nawiązano współpracę z amerykańską Artystką Mary Catherine Starr, która stworzyła dedykowany komiksowe rysunki obalające stereotypy panujące w społeczeństwie i biznesie.
Kampanie były realizowane przez członków i członkinie naszego zespołu pod szyldem Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
O DEI Champions
DEI Champions to nazwa Klubu powołanego z misją tworzenia środowiska, w którym różnorodność, równość i włączanie stanowią nieodłączny element sukcesu organizacji.
DEI to akronim od angielskich słów Diversity, Equity i Inclusion, oznaczających kolejno – Różnorodność, Równość i Inkluzję.
Inicjatorką Klubu jest Olga Kozierowska, Prezeska Fundacji WłączeniPlus.
Doradztwo i szkolenia
Nasz zespół ma ponad 16-letnie doświadczenie w realizacji różnorodnych projektów zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim.
- Angażujemy się w promowanie inkluzywności w biznesie.
- Pomagamy stworzyć różnorodną kulturę w organizacjach.
- Aktywnie współpracujemy z międzynarodowymi korporacjami.
- Robimy badania społeczne i analizy trendów w obszarze różnorodności i włączania.
- Doradzamy i organizujemy szkolenia i warsztaty dla firm, które chcą budować kulturę otwartość wewnątrz swoich organizacji.
- Organizujemy konferencje, panele i spotkania networkingowe, które promują dialog i wymianę doświadczeń na temat różnorodności i włączenia.