fbpx

Umiemy

Poznaj nasze kluczowe kompetencje i dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej organizacji, by wesprzeć realizację Waszych celów.

Kampanie społeczne

Tworzymy i realizujemy kampanie społeczne, które budują świadomość i promują równościowe wartości.

Jesteśmy zaangażowani w edukowanie i budowanie społeczeństwa opartego na zasadach równości i szacunku.

Specjalizujemy się w komunikacji na temat:

Dlaczego my?

Działamy w gronie doświadczonych ekspertów, tworząc swego rodzaju ThinkTank, co daje nam ogromne możliwości zarówno w fazie kreacji jak i komunikacji.

Każdego miesiąca poprzez własne media i konta na wszystkich najpopularniejszych platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, X, Youtube) trafiamy do kilkuset tysięcy osób.

Projekty realizujemy w trzech wymiarach (ogólnopolskim, instytucjonalnym i indywidualnym), co diametralnie zwiększa ich skuteczność.

4 500 000

odbiorców

średnie dotarcie kampanii w mediach

Nasze CV - Przykładowe kampanie

Na doświadczenie naszego zespołu składa się realizacja kampanii dedykowanych promocji przedsiębiorczości kobiet, walce ze stereotypami, czy edukacji finansowej i psychologicznej.

Kampania #ToNieUrlop

Kampania #ToNieUrlop ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat rzeczywistej wartości pracy podczas przerw macierzyńskich i rodzicielskich, co może przełożyć się na większe wsparcie mam i ojców ze strony społeczeństwa i instytucji publicznych oraz poprawę zdrowia psychicznego i fizycznego rodziców.

Drugim celem jest edukacja pracodawców, która ma pomóc w zwalczaniu stereotypów, mogących być powodem dyskryminacji kobiet i mężczyzn korzystających z urlopów rodzicielskich, a także zainspirować do wdrażania w firmach bardziej przyjaznych polityk rodzinnych i lepszego wsparcia dla pracowników – rodziców.

Postawą do stworzenia kampanii były wyniki ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego przez Socjolożki.pl. Kampanię wsparła Fundacja Share The Care z postulatem zmiany nazwy „zasiłku macierzyńskiego” na „zasiłek rodzicielski”.

Ilustracja do kampanii #ToNieUrlop

Kampania #CozTąKasą

Kampania #CozTąKasą przybliżała spojrzenie i emocje Polaków oraz Polek na temat pieniędzy. Pokazywała, jak myślimy o pieniądzach i jak te myśli wpływają na relacje z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi i społeczeństwem.

Celem kampanii była otwarta rozmowa na temat finansów, ich wpływu na nasze życie oraz sposobów, w jakie można zabezpieczyć swoją sytuację finansową oraz przyszłość.

Kampania pokazywała, że edukacja finansowa to klucz do osiągnięcia sukcesu, niezależności i pełni życia, zmienia tabu w transparentną konwersację, a także daje praktyczne wskazówki i sprawdzone sposoby na finanse osobiste.

Kampania #NieOsądzaj

zwracała uwagę na istnienie nieświadomych uprzedzeń (ang. unconscious bias), które mogą prowadzić do dyskryminacji.

Działania miały za zadanie zainspirować organizacje do wprowadzania nowych standardów zatrudnienia oraz rozwoju pracowników eliminując krzywdzące przekonania.

W ramach kampanii nawiązano współpracę z amerykańską Artystką Mary Catherine Starr, która stworzyła dedykowany komiksowe rysunki obalające stereotypy panujące w społeczeństwie i biznesie.

Kampanie były realizowane przez członków i członkinie naszego zespołu pod szyldem Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.  

O DEI Champions

DEI Champions to nazwa Klubu powołanego z misją tworzenia środowiska, w którym różnorodność, równość i włączanie stanowią nieodłączny element sukcesu organizacji.

DEI to akronim od angielskich słów Diversity, Equity i Inclusion, oznaczających kolejno – Różnorodność, Równość i Inkluzję.

Inicjatorką Klubu jest Olga Kozierowska, Prezeska Fundacji WłączeniPlus.

Doradztwo i szkolenia

Nasz zespół ma ponad 16-letnie doświadczenie w realizacji różnorodnych projektów zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim.